Na zamówienie
Stan
Nowy
Produkcja
Zamiennik
Części
Silnik
Model silnika
Toyosha 3S150
Toyosha S110
Modele ciągników
Hinomoto E16
Hinomoto E324
Hinomoto E2804
Grubość (mm)
2.50 / 2.00 / 4.50
Średnica (mm)
86
wishlist

Pierścienie tłoka / Ø 86 mm / 2.50 x 2.00 x 4.50 mm / Toyosha 3S150/S110 / Hinomoto E16/E324/E2804 /

6-26-100-43
129,00 zł
Brutto PL 23%

104,88 netto

  • Na zamówienie
wishlist

Pierścienie tłoka / Ø 86 mm / 2.50 x 2.00 x 4.50 mm / Toyosha 3S150/S110 / Hinomoto E16/E324/E2804 /

Pierścienie tłoka silnika (tłok 5-23-201-31) o średnicy 86 mm i grubości 2.50 x 2.00 x 4.50 mm do ciągników marki Hinomoto serii Hinomoto E16, Hinomoto E324, hinomoto E2804 z silnikami Toyosha 3S150Toyosha S110 i innych.

Pierścienie tłoka pełnią funkcje uszczelniająca przestrzeń pomiędzy ściankami tłoka a ściankami cylindra. W trakcie spalania mieszanki paliwowej w komorze silnika następuje wymiana energii chemicznej na mechaniczną i dlatego zależy nam na szczelności tych dwóch elementów. Drugą ważna rolą jaką pełnia pierścienie tłokowe w silniku to zgarnianie nadmiaru oleju ze ścianek cylindra podczas ruchu tłoka powodując tym samym odpowiednie smarowanie. W silnikach spalinowych rozróżniamy trzy podstawowe rodzaje pierścieni:

  • pierścienie uszczelniające,
  • pierścienie zgarniające,
  • pierścienie kompresyjno-zgarniające.

Przy wymianie pierścieni należy szczególną uwagę zwrócić na kolejność ułożenia na tłoku. Pierścienie zakładamy w odpowiedniej kolejności, jako pierwszy zakładamy pierścień zgarniający, drugi pierścień uszczelniający a pierścień olejowy zakładamy jako trzeci.

Wymiary:

  • średnica : 86 mm,
  • grubość: 2.50 / 2.00 / 4.50 mm,
  • numery części oryginalnej: ,,
  • numery porównawcze: -, 
  • numery części: 6-26-100-432.

Modele ciągników:

Hinomoto:

  • Hinomoto E16,
  • Hinomoto E324,
  • Hinomoto E2804.

Modele silnika:

Toyosha:

  • Toyosha 3S150,
  • Toyosha S110.

Pierwsze oznaki zużycia się pierścieni tłokowych:

  • większe zużycie paliwa,
  • ubytek oleju silnika,
  • spadek mocy,
  • czarny dym z rury wydechowej rozgrzanego silnika,
  • nierówna praca silnika na wolnych obrotach,
  • nienaturalny łatwo słyszalny dźwięk z okolic silnika,
  • spadek mocy,
  • problemy z uruchomieniem silnika,

Wszystkie objawy należy skonsultować z profesjonalnym serwisem w celu odpowiedniej diagnozy i sprawdzenia silnika pod kątem konieczności wymiany pierścieni czy remontu silnika.

Magazyn:
M01:A34:S01

Specyfikacja techniczna

Magazyn: M01:A34:S01
Stan
Nowy
Produkcja
Zamiennik
Części
Silnik
Model silnika
Toyosha 3S150
Toyosha S110
Modele ciągników
Hinomoto E16
Hinomoto E324
Hinomoto E2804
Grubość (mm)
2.50 / 2.00 / 4.50
Średnica (mm)
86

HINOMOTO to jeden z najpopularniejszych japońskich producentów ciągników rolniczych, znany głównie w Japonii. Hinomoto była nazwą handlową dla ciągników produkowanych przez Toyosha. Toyosha ma swoje korzenie w pługach zbudowanych przez Denzou Tanoue w 1863 roku. Hinomoto traktory kompaktowe pojawiły się w latach 1950. Wyprodukowała 68 modeli mini ciągników.

Firma pod własną marka handlową HINOMOTO produkowała traktory i mini ciągniki z silnikami Toyosha do roku 1990. TOYOSHA była to również poprzednia nazwa firmy, pod która produkowano sprzęt rolniczy. W 1990 roku firma stała się częścią Hitachi Tierra, a nazwa Hinomoto została ostatecznie zniesiona w 1997 roku.

HINOMOTO produkowała również ciągniki dla innych międzynarodowych koncernów pod ich własnymi nazwami m.in. dla: Massey Ferguson, Deutz-Allis, Simplicity i Allis-Chalmers.


Firma Hinomoto to największy w Polsce wschodniej importer japońskich mini ciągników, ciągników jednoosiowych, oraz innych maszyn.

Traktor.com.plS.C. Wojciech i Miłosz Początek Reviews with ekomi-pl.com

Nie chcesz korzystać z gotówki?

to żaden problem

Wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i zajmiemy się resztą!

Interesuję Cię

Raty

Nazwa

E-mail

Telefon

 

Leasing

Twój NIP

Nazwa

E-mail

Telefon

 
oferta ratalna