Filtr oleju silnikowego 64 x 73 mm / 3/4"-16UNF / Iseki AT/GEAS/TA/TU/TK/TM/SIAL / T1636
Filtr oleju silnikowego o wymiarach 64 x 73 mm i z gwintem 3/4"-16UNF do japońskich ciągników i mini traktorków Iseki serii GEAS, AT, TA, TU, TM, TK i SIAL, HUNTER, Kubota serii GL pasuje również do ciągnika Hinomoto E2304 z silnikiem Toyosha MS142.
Filtr oleju silnikowego to bardzo ważny element układu smarowania a jego głównym zadaniem jest oczyszczenie oleju krążącego w układzie silnika z zanieczyszczeń organicznych i mineralnych. Filtr oleju metalowy, zakręcany to filtr, którego głównym zadaniem jest usuwanie najmniejszych zanieczyszczeń z oleju o wielkości nawet 1/50 mm. Budowa filtra jest bardzo prosta i składa się z metalowej puszki z gwintem i wkładu papierowego w środku ułożonego w tzw. harmonijkę, żeby zwiększyć powierzchnię filtracyjną. Zanieczyszczenia oleju, do którego używamy filtra, powstaje najczęściej, w przypadku zanieczyszczeń organicznych, z rozpadu samego oleju podczas pracy, z resztek paliwa lub są to produkty uboczne utleniania. Zanieczyszczenia mineralne to zanieczyszczenia powietrza i cząstki metali, które pojawiają się w silniku podczas eksploatacji.
Wymiary:
- Wysokość: 73 mm.
- Średnica: 65 mm.
- Średnica podstawy: 68 mm.
- Średnica uszczelki: zew: 62 mm, wew: 55 mm.
- Gwint: 3/4"-16UNF, 17,40 mm.
- Waga: 0,221 kg.
- Numery porównawcze: T1636, T 1636, Kubota 65271-2153-0, Iseki 5490-652-0710-0, Kawasaki 49065-2075, Toyota 15601-13010, T1636.
Modele ciągników:
Kubota:
Iseki:
- Iseki Geas 23,
- Iseki Geas 21,
- Iseki Geas 27,
- Iseki AT25 Geas,
- Iseki TU240,
- Iseki TU180,
- Iseki TK25,
- Iseki TK29,
- Iseki Sial 3,
- Iseki Sial 223,
- Iseki Sial Hunter 18,
- Iseki Sial Hunter 20,
- Iseki Sial Hunter 22,
- Iseki Sial Hunter 24,
- Iseki TM15,
- Iseki TM17,
- Iseki TA210,
- Iseki TA247,
- Iseki TA267F,
- Iseki TH205,
- Iseki 3015.
Hinomoto:
Modele silników:
Hinomoto:
Iseki:
Filtr najczęściej montowany jest z boku silnika a czysty, niezużyty filtr oleju ma bezpośredni wpływ na działanie i żywotność silnika, zużycie paliwa a w ekstremalnych przypadkach zapchany filtr oleju, może doprowadzić do przegrzanie silnika i uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Filtr oleju wymieniamy zawsze razem z wymianą oleju z częstotliwością określoną w instrukcji obsługi maszyny.
Magazyn:
K18:A37:S01
Specyfikacja techniczna
Magazyn: K18:A37:S01
Stan
Nowy
Produkcja
Zamiennik
Części
Filtry
Model silnika
Iseki E3AE1
Iseki E393
Toyosha MS142
Modele ciągników
Hinomoto E2304
Iseki 3015
Iseki Geas 21
Iseki Geas 23
Iseki Geas 27
Iseki Geas AT25
Iseki Sial 3
Iseki Sial 20 Hunter
Iseki Sial 22 Hunter
Iseki Sial 24 Hunter
Iseki Sial 223
Iseki Sial Hunter 18
Iseki TA210
Iseki TA247
Iseki TA267F
Iseki TK 25
Iseki TK29
Iseki TM15
Iseki TM17
Iseki TU180
Iseki TU240
Kubota GL220
Wysokość (mm)
73
Średnica (mm)
65
Średnica podstawy (mm)
68
Waga (kg)
0.221
Gwint
3/4"-16UNF
Numery porównawcze
5490-652-0710-0
15601-13010
49065-2075
65271-2153-0
T1636
Rodzaj filtra
Filtr oleju silnikowego
Średnica uszczelki wewnętrznej (mm)
55
Średnica uszczelki zewnętrznej (mm)
62