Tarcza sprzęgła / 8" / 205 mm / 13T / Iseki / 8-05-100-02
Masz jakieś pytania?
Tarcza sprzęgła / 8" / 205 mm / 13T / Iseki / 8-05-100-02
Tarcza sprzęgłowa (docisk) o średnicy 205 mm, wysokości piasty 25 mm, średnicy wewnętrznej mierzonej między zębami 25.20 mm i 21.80 mm zębami wieloklinu do ciągników i mini traktorków marki Iseki i innych.
Tarcza sprzęgła to element odpowiedzialny za przeniesienie napędu z silnika (wał korbowy) na skrzynię biegów (wałek sprzęgłowy). Tarcza zbudowana jest z piasty z wieloklinem, która osadzona jest na wałku sprzęgłowym oraz tarczy ze sprężynami z odpowiedniej grubości okładzinami ciernymi. Tarcza dociskana drugim elementem sprzęgła, dociskiem, wykorzystując siłę tarcia (brak tarcia w momencie przeniesienia napędu) tych dwóch elementów, wprawia ciągnik w ruch. Sprężyny w tarczach sprzęgła są odpowiedzialne za redukcje drgań wytwarzanych podczas dużych prędkości obrotowych panujących podczas pracy silnika.
Wymiary:
- średnica zewnętrzna: 205 mm,
- średnica wewnętrzna: 25.20 mm (mierzone pomiędzy zębami frezu), 21.80 mm (mierzone razem z frezem),
- wysokość piasty: 25 mm,
- grubość: 7.20 mm,
- ilość frezów; 13T,
- numery części: 8-05-100-02,
Pierwsze oznaki zużycia tarczy (wytarcie) sprzęgła to tzw. ślizganie się sprzęgła, które utrudnia lub uniemożliwia poruszanie się pojazdu i polega na tym, że podczas zwiększaniu prędkości obrotowej silnika ciągnik nie przyspiesza. Tarcza sprzęgła może dawać oznaki zużycia, również wtedy kiedy jest zabrudzona olejem. Zaleca się wymianę tarczy razem z dociskiem sprzęgła i łożyskiem oporowym, ponieważ wszystkie te elementy są porównywalnej trwałości i zużywają się w jednakowym tempie. Inną oznaka zużycia się tarczy sprzęgła jest brak możliwości wrzucenia biegu.
Magazyn:
M01:C66
Specyfikacja techniczna
Iseki to trzeci pod względem wielkości producent maszyn rolniczych w Japonii. Charakteryzują ją przede wszystkim ciągły proces optymalizacji czerpiący energię z połączenia japońskiej dokładności i niemieckiej inwencji. Od 1961 firma produkuje traktory, które bardzo szybko zdobyły uznanie nie tylko w Japonii. Świadczy o tym fakt, że ciągniki ISEKI & Co., Ltd, były i są sprzedawane na całym świecie pod różnymi nazwami m.in.: AGCO, Bolens, Massey Ferguson i White. Kilka modeli, które były sprzedawane w Japonii zostały wyprodukowane przez zakłady Włoskie Landini czy francuskiego Massey Ferguson.
Od początku swojej działalności Iseki skupia się przede wszystkim na potrzebach użytkowników. Obecnie określana jest jako jeden z bazowych dostawców w Japonii i Europie oraz jako wyspecjalizowany producent z kompletnym rozwiązaniem systemowym dla wielu klientów. Iseki kojarzony jest z: kompetencją, długowiecznością, zrównoważonym rozwojem oraz maksymalną wydajnością.
Przy produkcji ciągników używają tylko i wyłącznie materiałów i narzędzi wysokiej jakości. Przed wypuszczeniem produktu na rynek, Iseki dokładnie testuje produkt pod względem staranności projektowania, niezawodności i jakości wytwarzania.Współcześnie Iseki inwestuje w rozwój i modernizację, co świadczy chociażby otwarcie w 2009 roku nowego centrum szkoleniowego dla pracowników technicznych i dealerów.
Powiązane produkty
Nie chcesz korzystać z gotówki?
to żaden problem
Wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i zajmiemy się resztą!
Interesuję Cię